FAQ

Masz kilka pytań? Może tutaj znajdziesz na nie odpowiedzi, jeśli nie, to zapraszam do kontaktu ze mną.

Wówczas zajrzyj do zakładki KONTAKT.

1. Jak dokonać zakupu?

Wybierz to, co chcesz kupić z katalogu, dostępnego w zakładce SKLEP. Dodaj do koszyka, wypełnij formularz i opłać zamówienie. W przypadku wybrania opcji wysyłki Paczkomatem Inpost, wskaż w polu dodatkowym numer paczkomatu. W tym polu wpisz też życzenia lub dedykację, jeśli produkt ma opcję personalizacji. Szczegółowe informacje dotyczące zakupów w pracowni ISKRAVA znajdziesz w REGULAMINIE.

Jeśli chcesz kupić kubek na zamówienie, dokonaj zakupu produktu w sklepie, opłać je i napisz do mnie wiadomość lub mail, znajdziesz je w zakładce KONTAKT. Jeśli nie odezwiesz się do mnie po zaksięgowaniu wpłaty, ja odezwę się do Ciebie 🙂 Jeśli w sklepie nie widnieje opcja zakupu kubka na zamówienie, skontaktuj się ze mną.

2. Jakie są koszty i formy dostawy?

Koszt wysyłki zamówionych produktów, wynosi 11 zł dla podkładek i przypinek i 15 zł dla pozostałych przedmiotów, za pośrednictwem Paczkomatu Inpost oraz 20 zł za pośrednictwem kuriera Inpost. W przypadku zamówienia większej ilości produktów, za wysyłkę płacisz tylko raz 🙂 To taki prezent ode mnie za duże zakupy 🙂 Koszty wysyłki zagranicznej ustalam indywidualnie. Przy zakupie za łączną kwotę 300 zł wysyłka jest zawsze darmowa w dowolnie wybrany przez Ciebie sposób – do Paczkomatu lub kurierem. 

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Ze względu na sytuację epidemiologiczną, odbiór osobisty nie zawsze jest dostępny. Nie mniej jeśli zależy Ci bardzo na czasie i byś chciał/a odebrać przesyłkę w Gdańsku-Wrzeszczu, odezwij się do mnie. Wspólnie coś zaradzimy.

4. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

W przypadku kupowania gotowych produktów nie musisz czekać aż wykonam produkt. One już są gotowe. Tak więc po zaksięgowaniu wpłaty i ustaleniu sposobu wysyłki, w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych wysyłam towar. Zazwyczaj wysyłki dokonuję następnego dnia. Jeśli zależy Ci na czasie koniecznie daj znać! Szybszą formą dostawy jest usługa Paczkomaty Inpost, gdyż są one dostępne całą dobę.

W przypadku produktów na zamówienie termin wysyłki omawiamy wspólnie, gdyż realizuję zamówienia zgodnie z kolejnością.

5. Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Nie. Ze względu na wrażliwość i wyjątkowość sprzedawanych przedmiotów nie podejmuję takich działań, aby nie ryzykować ich podwójnej podróży, w przypadku, gdy nie odbierzesz przesyłki.

6. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych przedmiotów bez podania przyczyny?

Tak, przysługują Ci wszystkie prawa konsumenta, w tym możliwość dokonania zwrotu zamówionych produktów, bez podania przyczyny. Nie dotyczy to produktów wykonanych na zamówienie. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki. Prawo zwrotu przedmiotu bez podania przyczyny przysługuje również przedsiębiorcy, który dokonuje zakupu poza prowadzoną zawodowo działalnością. Jeśli po zakupie okaże się, że przedmiot ma jakąś wadę ukrytą lub nie spełnia Twoich oczekiwań, wówczas koniecznie się ze mną skontaktuj! Szczegółowe informacje na temat dokonania zwrotu znajdziesz w regulaminie.

7. Produkty zniszczyły się w trakcie transportu! Co teraz? 

Staram się przygotować wszystko do wysyłki tak, aby takie sytuacje nie miały miejsca, ale losy przesyłek są czasem zawiłe i skomplikowane, więc może dojść do ich zniszczenia lub zaginięcia. Przede wszystkim, jak tylko zauważysz, że karton jest uszkodzony, wgnieciony, zrób dokumentację zdjęciową, najlepiej jeszcze przed otwarciem przesyłki. W przypadku korzystania z usługi Paczkomatów Inpost lub DPD, zgłoś proszę reklamację na ich stronach internetowych. W każdym z przypadków koniecznie skontaktuj się ze mną, razem znajdziemy rozwiązanie.

8. W zakładce GALERIA jest coś co bardzo mi się spodobało, czy mogę to jeszcze kupić?

W zakładce GALERIA znajdują się produkty, które znalazły już swoich właścicieli. Nie można ich, więc zakupić. Nie wykonuję kopii własnych projektów. Każda grafika jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Jednak, jeśli jakiś wzór przypadł Ci do gustu, wówczas zapraszam do kontaktu ze mną. Możesz użyć formularza kontaktowego z zakładki KONTAKT, napisać na pracownia@iskrava.pl lub poprzez wiadomość na Facebooku. Tak więc możesz złożyć indywidualne zamówienie i wtedy wykonam pracę specjalnie dla Twoich potrzeb.

9. Czy produkty z pracowni ISKRAVA można myć w zmywarce?

W przypadku kubków ręcznie malowanych: Każdy wzór nanoszony jest specjalną farbą, przeznaczoną do ozdabiania ceramiki. Następnie wypalany jest w wysokiej temperaturze. Obróbka termiczna ma zapewnić mu trwałość, o czym informuje producent farb. Jednak jeśli chcesz długo cieszyć się ręcznie malowanym kubkiem myj go ręcznie miękką ściereczką i unikaj uderzeń kubka o inne przedmioty.

W przypadku kubków z nadrukami: Autorskie grafiki, zostały naniesione na kubek w taki sposób, aby zapewnić im trwałość, więc możesz myć je w zmywarce. Osobiście polecam jednak mycie ręcznie, gdyż jest delikatniejsze dla jakichkolwiek naczyń. 

10. Mam kilka innych pytań, jak mogę się skontaktować?

Zajrzyj w zakładkę KONTAKT, tam znajduje się formularz kontaktowy. Możesz napisać do mnie na pracownia@iskrava.pl, lub skorzystać z wiadomości wysyłanych na Facebooku.

11. Dane do przelewu:

Izabela Sojka-Murawska, mBank: 58 1140 2004 0000 3402 8088 4739